Vicevi o plavusama 10

vicevi o plavusama
Pala plavusa na vozackom ispitu pa se žali drugoj plavuši:
Ne shvatam kako sam mogla da ne položim? Došla sam do kružnog toka,na znaku je lepo pisalo 30 i ja sam lepo napravila trideset krugova okolo znaka!
I na kraju komisija mi je saopštila da sam pala!
Na to će druga plavusa: verovatno si loše brojala i nisi napravila tačno trideset krugova.
vicevi o plavusama
Razgovarale dve plavuše...
Da li ti se puši posle seksa?upitala jedna
Stvarno neznam sledeći put ću morati da pogledam.

vicevi o plavusama
Razgovaraju komšije o svojoj komšinici plavuši:
Jesi li čuo da je naša plava komšinica dobila otkaz na novom poslu u banci sperme?
Ne a zašto?
Saznalo se da pije na poslu.

vicevi o plavusama

Zašto plavuša više ne doji bebu?
Zato što je dobila opekotine na grudima dok je podgrejavala mleko za bebu.
JOŠ VICEVA? >>>Vicevi o plavusama 11

Svakog dana novi vicevi o plavušama!!!!!!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...