Vicevi o plavusama 4

vicevi o plavusama
Zašto plavusa nosi vatrogasno odelo kada kupuje parfem?
Zato što na parfemu piše...
- zapaljivo.
#
Kaže jedan gospodin plavuši
-Izvinite! gospođice, mogu li da vam ponudim jedno piće?

-Ne, gospodine,hvala! alkohol nije dobar za moje noge.

-Baš mi je žao, sigurno vam mnogo oteknu kad se plašite da popijete jedno piće?

-Ne! Razmaknu se od alkohola.
#
Došla plavuša kući veoma kasno noću.Otac je sačeka i s vrata je spopadne:

-Ponovo si pušila znam!

-Nisam!

-Jesi, priznaj mi!

- Nisam!

-Ajde onda, duni mi u lice da se uverim!

Dunula plavuša a otac će na to

-Dobro, nisi ne oseća se miris duvana, samo obriši tu spermu pored usta!
#
Ulazi plavuša u prodavnicu pa pita:

-Imate li naočare

Prodavačica je pita:

-Naočare za sunce?

-Ma ne ženo, za mene!

#
Zašto plavuše nikada ne koriste veš-mašinue marke "Gorenje"?
Zato što misle da će im izgoreti veš.
>>>>>>>>>>Nastavak
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...