Vicevi o plavusama i crnkama

Čekali patuljak i crnka u miniću autobus na stanici,kad je autobus došao devojka se progura ispred patuljka da udje prva na šta će on:
Neguraj se plavušo!!!
Nisam ja plavuša odgovori ona
Odavde odakle te ja gledam jesi plavuša
(i nenosiš gaće)
vicevi o plavusama i crnkama
Otišle plavuša crnka i brineta kod neke vračare koja ima čarobno ogledalo koje ispunjava želje onom ko kaže istinu o sebi.Ako neko poželi nešto i slaže ogledalo istog trena eksplodira.prva ogledalu pridje crnka požele sportski auto i reče:Ja sam najlepša od svih crnki na svetu!
Istog trena želja joj se i ostvari.
Druga pridje brineta požele vilu sa bazenom i reče ja sam najlepša od svih brineta na svetu!
Istog trena želja joj se ostvari.
poslednja pridje plavuša požele želju i reče.
Ja mislim...
Ogledalo istog trena eksplodira!
vicevi o plavusama
Kako se naziva crnka izmedju dve plavuše?
Prevodilac.

Kako se naziva plavusa izmedju dve crnke?
Mentalna blokada

Šta je to degradacija ličnosti?
Kad se crnka ofarba u plavo.
Vicevi o plavusama naslovna
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...