VICEVI O PLAVUŠAMA 3

vicevi o plavusama
U gradskom prevozo kaže plavuša starijem gospodinu koji sedi:
- Molim vas, hoćete li da mi ustupite mesto,ja sam trudna
- Trudna!Ne primećuje se– koliko dugo ste trudni?
- Pa oko pola sata, ali me kolena još uvek bole.

Žalila se plavuša plavuši:
- Mnogo me boli grlo.
A druga plavuša kaže
- Kad mene boli grlo ja spopadnem muža odradim oralni seks i odmah mi prodje.
Sutradan kaže plavuša svojoj drugarici plavuši:
- Savet ti je bio super,više nemam problema sa grlom,u početku tvoj muž se malo bunio i nije mogao da veruje da je to tvoja to ideja al posle je bilo odlično.

Zašto plavušin mozak vredi više od ajnštajnovog?
Jer nije korišćen!

Šta kaže plavuša kad joj ispričaju vic o plavuši?
Auuu kakva glupača!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...